I. Każdy ma swój dom
Dziecko: bierze udział w zabawach ruchowych, rozpoznaje i nazywa emocje, kształtuje umiejętność czekania na swoją kolej, kształtuje umiejętności współdziałania w sytuacjach zabawowo-zadaniowych, przestrzega ustalonych reguł, rozwija umiejętność wypowiadania się na bliskie tematy, zdobywa orientację w położeniu (przede mną, za mną) i kierunku ruchu przedmiotów (z boku, z prawej, z lewej, przed siebie, w tył).
II. Gdzie jest mój dom, gdzie jest moje przedszkole
Dziecko: uczy się dbać o zachowanie prawidłowej postawy ciała, czuje motywację do czynnego brania udziału w zajęciach, kształtuje poczucie przynależności do grupy oraz respektuje zasady obowiązujące w grupie, uważnie słucha czytanych tekstów, nabywa poczucie przynależności narodowej, klasyfikuje figury geometryczne według kształtu i koloru, doskonali umiejętności przeliczania w dostępnym zakresie.
III. Kiedy babcia była mała
Dziecko: rozwija sprawność ruchową podczas ćwiczeń i zabaw ruchowych, w tym naśladowczych i rytmicznych, rozwija motorykę małą podczas zadań manualnych i graficznych, rozwija umiejętność współdziałania z grupą podczas różnych zabaw i zadań, rozwijanie umiejętności klasyfikowania przedmiotów(wielkość, grubość), rozwija percepcję wzrokową.
IV. Czy to prawda, czy to bajka?
Dziecko: stwarza sytuacje do odczuwania radości ze wspólnej zabawy, wyrabia umiejętność współdziałania w zabawie, rozwija wyobraźnię i myślenia, podczas słuchania utworów literackich, kształtuje umiejętność odróżniania fikcji od rzeczywistości, rozwija mowę przez budowanie wypowiedzi, rozwija wrażliwość i wyobraźnię plastyczną.